dinsdag 26 juni

Zomercampagne Studieboekencentrale

Zomercampagne Studieboekencentrale

Studieboekencentrale [SBC] wil beter zichtbaar zijn bij MBO- en HBO-studenten. Door bij deze doelgroep zichtbaar te zijn wil SBC de in- en verkoop van studiematerialen bevorderen. Om dit te bereiken ontwikkelde Verhoef & Co een creatief concept die aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep. Passend bij de nieuwe website van SBC in metrostijl is de campagne voor studenten ontwikkeld.

Omdat de doelgroep toeleeft naar de zomervakantie en altijd wel een extra zakcentje kan gebruiken, bedachten we een campagne met zomerse sfeerbeelden en pakkende copy. Op de diverse campagnematerialen waaronder een bestelwijzer, posters, boomerangkaarten, t-shirts, waterflesjes en actieflyers wordt de boodschap van SBC in beeld en tekst vertaald. Aansluitend bij de campagne is SBC on Tour met een VW-bus om diverse scholen in de regio te bezoeken met het SBC on Tour promotieteam.