donderdag 29 november

Visie en positionering voor Kamst Mode

Visie en positionering voor Kamst Mode

Met zaken in respectievelijk Emmen, Nieuw-Amsterdam, Hardenberg, Coevorden en Winschoten is Kamst Mode al 65 jaar een begrip in de regio als het om damesmode gaat. Kamst Mode had behoefte aan een duidelijke visie aan de hand waarvan het bedrijf zich gestructureerd verder kan ontwikkelen tot een organisatie die klaar is voor de toekomst met aantrekkelijke winkels waar met plezier wordt gekocht en gewerkt.

In een cocreatie traject ontwikkelde Verhoef & Co samen met Kamst Mode een duidelijke visie en heldere ambities. Ook ontwikkelden we een scherpe positionering aan de hand waarvan Kamst verder gaat werken aan hun merk, dat een nog sterkere positie gaat innemen bij specifieke doelgroepen.

De eerste stappen van positionering naar profilering zijn inmiddels gezet voor het merk Kamst Mode. De komende tijd gaan we verder werken aan het waarmaken van wat de visie en positionering beloven.

Kom naar de Kamst Jassenparade
In oktober 2012 organiseerde Kamst Mode voor het eerst de Jassenparade. Doel van de Jassenparade is de omzet verhogen. Daarnaast levert een dergelijk evenement ook een bijdrage aan de gewenste profilering van Kamst Mode. In dit geval Kamst Mode als jassenspecialist. Klanten die tijdens de Jassenparade een jas kochten bij Kamst ontvingen een cadeautje.

Kamst Mode wil met deze themaweek een bredere doelgroep dan alleen de huidige klanten uit het klantenbestand bereiken. Verhoef & Co ontwikkelde een promotiecampagne voor de Kamst Jassenparade. De communicatiemiddelen die o.a. zijn ontwikkeld en ingezet:

  • radiocampagne op RTV Drenthe, Waterstad FM en RTV Hardenberg,
  • guerilla-actie met zadelhoesjes [Lekker warm zitten? Kom naar de Kamst Jassenparade],
  • flyeren in de winkelcentra,
  • point-of-sale promotie,
  • online promotie via website en social media.