donderdag 28 augustus

Nieuwe uitstraling voor De Blikverruimer

Nieuwe uitstraling voor De Blikverruimer

Begin dit jaar startte Verhoef & Co een positionering- en creatief traject voor de Blikverruimer. Naast een heldere positionering werd het dienstenaanbod opnieuw gedefinieerd en de boodschap aangescherpt voor de diverse doelgroepen. Dit werd vertaald naar een passend creatief concept en ook kreeg de huisstijl een totale make-over. Het resultaat is een vraaggerichte aanpak die zich totaal richt op de gebruiker: de individu of de organisatie. In het ontwerp komen steeds de 'blikken' van de personen terug, een techniek die de Blikverruimer ook gebruikt tijdens coaching: blikopener, conservenblik, e.d. Hierbij is vooral de website een plek geworden om inspiratie op te doen, dankzij de blog- en inspiratieonderdelen.

 

Nieuwsgierig naar de nieuwe uitstraling van De Blikverruimer? Neem een kijkje op de vernieuwde website www.blikverruimer.nl.