vrijdag 18 november

Met augmented reality op Zakenvloer

Verhoef & Co staat bekend staat als innovatief en creatief. Geheel in lijn hiermee heeft Verhoef & Co zich gepresenteerd op het zakenevenement Zakenvloer. Een beursconcept waar deelnemers geen stand hebben om zich achter te verschuilen, maar een gepersonaliseerd vloerkleed van 2 bij 2 meter waar je samen met andere vloerhouders of bezoekers van gedachten kunt wisselen. Persoonlijke kracht en authenticiteit staan hierbij centraal, niet de grootte van de stand of de commerciële inslag van het bedrijf.

Verhoef & Co zou Verhoef & Co niet zijn als we hier niet onze eigen draai aan zouden geven. Met behulp van augmented reality en een 'app' hebben we het maximale uit ons vloedkleed gehaald en bezoekers effectief geraakt. Via de camera van de telefoon of iPad zagen bezoekers de beursvloer van Verhoef & Co tot leven komen. Waar de bezoeker 'real life' alleen de vloer, de spreuk: 'ideas can happen anywhere' en het logo van Verhoef & Co zagen, kwamen op het scherm van de smartphone of tablet de elementen op het kleed tot leven. Zo verscheen rondom het logo een carrousel met portfolioprojecten.

Wat is augmented reality?
Augmented reality is een innovatie technologie, waarmee je de wereld zoals wij hem zien kunt verrijken met digitale informatie. Het is er eigenlijk niet, maar je ziet het toch. Augmented reality maakt het verschil tussen de echte en de virtuele wereld steeds kleiner.

Wilt u meer weten over augmented reality of de toepassing hiervan in uw huidige communicatiemix? Neem dan contact op met Anouk Dros: anouk@verhoefenco.nl