vrijdag 12 juli

Interactieve promotiemiddelen voor Mobile Office Concept

Interactieve promotiemiddelen voor Mobile Office Concept

Shell en NAM laten een Mobile Office Concept ontwikkelen door Roelofsen Carrosseriebouw. Dit concept gaat 'stand alone' op productielocaties dienen als faciliteit voor kantoorruimte, vergaderruimte, kleed- en wasruimte. Shell/NAM had behoefte aan communicatiemiddelen om dit concept intern te vermarkten.

Verhoef & Co heeft o.a. een website met een interactieve 3D animatie gerealiseerd, waarin de beleving van het Mobile Office Concept centraal staat. Geïnteresseerden kunnen daadwerkelijk een kijkje in en rond het Mobile Office Concept nemen. Ze kunnen er als het ware door- en/of omheen lopen. Daarbij komen ze diverse elementen - die het project uniek maken - tegen die ze kunnen 'aanklikken'. Daarbij verschijnt er informatie; een korte beknopte toelichting op de elementen die ze zien en aanklikken.

Ook heeft verhoef & Co een 'making of' film van het Mobile Office Concept gemaakt. Deze film brengt de ontwikkeling van het concept in beeld, van chassis tot volledig opgebouwde truck, die wordt ingezet op een locatie. Het is de bedoeling dat interne doelgroepen door het filmpje betrokken worden en blijven bij het Mobile Office Concept, dat ze de toegevoegde waarde gaan zien en enthousiast/overtuigd raken.