maandag 23 september

Instore campagne voor de poelier

Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel [HBD] en de Nederlandse Bond van Poeliers en Wildhandelaren [NBPW] hebben Verhoef & Co gevraagd om voor de poeliers een instore actie te ontwikkelen als onderdeel van de campagne 'Proef het echt. De poelier.' De actie heeft als doel consumenten te overtuigen dat de winkel- en marktpoeliers de kwaliteitsproducten in huis hebben om iets bijzonder lekkers op tafel te zetten en dat zij over specifieke vakkennis beschikken om goede tips te geven over de bereiding van de producten.

Verhoef & Co bedacht de campagne 'Vraag het uw poelier! Service, kwaliteit en kennis.' Als instore campagnematerialen zijn er 5 verschillende receptenkaarten ontwikkeld met elk 2 recepten van een bepaalde diersoort (wild zwijn, wilde eend, tamme eend, tamme duif of parelhoen). Om de kaarten mooi te presenteren ontvingen de poeliers ook een bijpassende toonbankdisplay.